40 plus dating

Op zoek naar een serieuze relatie? Relatiebemiddeling kan de oplossing bieden. Stichting Date helpt graag mee naar het vinden van iemand waar je gelukkig mee kunt worden. Een langdurige relatie waarin je interesses deelt, diepgaande gesprekken kunt hebben en samen leuke dingen kunt ondernemen. Klinkt dit voor jou als muziek in de oren? Lees dan verder waarom relatiebemiddeling een goede keuze is voor 40+ dating.

Drempels bij het zelf zoeken naar de ware

Als 40-plusser kan het lastig zijn om al je leeftijdsgenoten om je heen gelukkig in een vaste relatie te zien, wanneer je dit zelf niet hebt. Het komt nou eenmaal voor dat je dit geluk op het moment niet hebt of het nooit heb kunnen vinden. Een druk leven, uitstel of andere drempels om in contact te kunnen komen met leeftijdsgenoten, daardoor mis je veel. Ook kan het voorkomen dat je moeite hebt met vertrouwen in de medemens door nare ervaringen. Onze consulenten gaan persoonlijk te werk en luisteren altijd naar jouw verhaal, zodat de begeleiding van onze consulenten hier zo goed mogelijk op maat is.

Waarom relatiebemiddeling de juiste oplossing voor jou kan zijn

Relatiebemiddeling biedt een grote voorsprong voor iemand die op zoek is naar een partner. Bij een 40 plus datingsite zijn de profielen lang niet altijd correct. Daarnaast zijn hier ook vaak mensen op te vinden die niet serieus op zoek zijn naar iemand. Aangezien iedereen bij ons gescreend wordt door middel van een intakegesprek, is de drempel te hoog voor mensen die geen serieuze bedoelingen hebben. Hierdoor bestaat ons grote bestand met 40-plussers alleen uit kandidaten die op zoek zijn naar een serieuze en duurzame relatie.

Wilt u meer weten over relatiebemiddeling? Of heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op