Valentijns speeddate

vrijdag 16 februari 2018

Heb jij (nog) geen Valentijntje? Kom dan naar onze speeddate en geef de liefde een kans
Op vrijdag 16 februari om 19.30 uur

Locatie:
Broadway
, Cruijgenstraat 32,5469 BT Erp

Speeddaten: Kans op liefde
Daten is best lastig, maar een speeddate maakt het heel eenvoudig om in betrekkelijk korte tijd een aantal één op één gesprekken te voeren met kandidaten die net als jij ook op zoek zijn naar een serieuze relatie. Speeddaten is gemakkelijk om aan mee te doen, maar vraagt wél wat van je concentratie: je moet binnen 7 minuten aangeven of je met je gesprekspartner een vervolggesprek zou willen. En dan is het alweer tijd voor de volgende.

Valentijnsdag, dag van de liefde,
Speciaal voor Valentijnsdag organiseren wij  een speeddate, waar we jou rechtstreeks in contact gaan brengen met  kandidaten die net als jij een duurzame relatie willen. Zodat jijniet alleen zit en ook nog eens gezellige gesprekken kunt voeren. En wie weet waar dat toe kan leiden....

Dus kom meedoen, veilig daten in een beschermde omgeving. Kom alleen of neem een ongebonden introducé mee. Wij heten je van harte welkom en weten uit ervaring dat er aan het einde van de avond áltijd wel een paar "stelletjes" afspraken maken of samen de deur uit gaan.

Wat mag je van ons verwachten?

Wij zorgen voor de goede orde, dat je écht met iedereen in gesprek komt en voor een leuke avond in een warme ambiance, een mooi aangeklede zaal, ontvangst met koffie/thee en iets lekkers, karaffen met water en nootjes op de tafels tijdens de gesprekken, 2 consumpties naar keuze. Een volledig verzorgde avond dus. En wil je blijven plakken? Dat mag ook. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid en het café ligt op minder dan 4 km van de A50.

De kosten voor deze avond bedragen slechts € 35,00.

Leeftijd: 48-85 jaar en we maken 2 leeftijdsgroepen

Kom je ook? Welkom!
Meld je dan snel aan, het aantal plaatsen is niet oneindig en wij houden er rekening mee dat er ongeveer evenveel dames als heren zijn.
Aanmelden kan door te klikken op inschrijven.

Namens Stichting Date,

Jos Vellekoop, regio Eindhoven tel. 040-8431091