Consulent in Drenthe en Groningen

Jan Mulder is onze ervaren relatieconsulent in de provincies Drenthe, Groningen en Friesland

Jan Mulder
Relatieconsulent Drenthe en Groningen

Consulent Drenthe en Groningen

Ik ben Jan Mulder, relatieconsulent bij Stichting Date binnen de provincies Drenthe en Groningen, zelf woonachtig in Assen. Samen met mij ga jij in gesprek om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. Mijn jarenlange ervaring als relatiecoach zorgt ervoor dat ik al verschillende kandidaten aan een nieuwe relatie heb mogen helpen, fantastisch!

Relatiebemiddeling in Drenthe, Groningen en Friesland

Jan is onze relatieconsulent in de provincies Friesland, Drenthe en Groningen. Wij zijn als relatiebureau in het hoge noorden op zoek naar de juiste match voor jou. Samen gaan we op zoek naar de juiste match voor jou. Hierin worden jouw interesses, kwaliteiten en persoonlijkheid in kaart gebracht. De informatie hebben wij nodig om de juiste match voor jou te vinden, waarbij we rekening houden met jouw wensen en die van jouw match. We zorgen er samen voor dat je de geschikte partner kunt ontmoeten.

Relatiebemiddeling voor iedereen

Wij zijn er voor jou om de juiste persoon voor je te vinden door persoonlijke bemiddeling. Onze consulent, dhr. Jan Mulder, heeft genoeg ervaring in het vinden van de juiste match en hij zal altijd voor je klaar staan. In een kennismakingsgesprek gaan we samen kijken of onze kennis en kunde voor jou toereikend is om in te stappen. Wij zijn aangesloten bij de Branche Vereniging Singles Keurmerk, voeren Singles Keurmerk Garantiecertificaat en zijn aangesloten bij de Geschillen Commissie Relatiebemiddeling.

Kennismakingsgesprek in Friesland, Drenthe of Groningen (gratis)

Vanaf nu kun jij jezelf inschrijven voor een vrijblijvend gesprek met onze relatieconsulent in jouw regio. Je kunt eenvoudig een afspraak maken, waarna de relatieconsulent een afspraak met je maakt om te ontdekken waar jouw persoonlijke mogelijkheden liggen. Na dit gesprek kun je zelf bepalen of je met ons in het diepe durft te springen om jouw doel te bereiken.
Functie: Consulent
Regio: Drenthe en Groningen