Persoonlijke omschrijving

Voor velen van u ben ik, Ans Verhagen, een oude bekende, al meer dan 20 jaar verbonden aan Stichting Date en verantwoordelijk voor honderden geslaagde koppels in de regio Uden, Veghel en Oss. De trouw- en geboortekaartjes en bedankbriefjes op het prikbord, de vakantieherinneringen op de plank. Het geeft mij de energie om er elke dag weer het beste uit te halen. Voor mij en al mijn collega’s is uw geluk ook óns hoogtepunt. Relatiebemiddeling werkt écht. ’t Is maar dat u het weet.

Het geheim van ons succes in de relatiebemiddeling? Wij zijn oprecht betrokken bij alle mensen die bij ons een partner zoeken en ook kunnen vinden. Wij helpen u waar wij kunnen, zorgen voor goede voorstellen, geven gepaste adviezen, bemoedigen u om het “avontuur” aan te gaan. Wij zorgen dat u met vertrouwen het traject in gaat, springen met u mee in het diepe en hebben een luisterend oor als het even tegen heeft gezeten. Kortom wij houden van u. Op een professionele manier dan wel te verstaan.

Als voorzitter van Stichting Date zal ik er echt áltijd voor zorgen dat u de gewenste kennismakingen kunt doen, dat u gehoord wordt als er iets is of als u hulp nodig hebt, dat er respectvol met u wordt omgegaan en dat u bij ons geen nummer bent, maar een mooi mens. En dat mooie mens is hartelijk welkom bij ons. Wij geven u graag een goede kans op een fijner leven en danken u hartelijk voor het vertrouwen in Stichting Date.

Ans Verhagen

Functie: Voorzitter