Persoonlijke omschrijving

Relatieconsulent Jan Mulder – in de provincies Drenthe en Groningen

Ik ben Jan Mulder, relatieconsulent bij Stichting Date binnen de provincies Drenthe en Groningen, zelf woonachtig in Assen. Samen met mij gaat u in gesprek om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Mijn jarenlange ervaring als relatiecoach zorgt ervoor dat ik al verschillende kandidaten aan een nieuwe relatie heb mogen helpen, fantastisch!

Relatiebemiddeling in Drenthe, Groningen en Friesland

Jan is onze relatieconsulent in de provincies Friesland, Drenthe en Groningen. Wij zijn als relatiebureau in het hoge noorden op zoek naar de juiste match voor u. In samenspraak gaan we op zoek naar de juiste match voor u. Hierin worden uw  interesses, kwaliteiten en persoonlijkheid in kaart gebracht. Deze informatie vergaren wij om in het partnerboek op te nemen. In dit partnerboek kunt u zelf ook op zoek naar de perfecte match voor. We zorgen er samen voor dat u de geschikte partner vind.

Relatiebemiddeling voor iedereen

Wij zijn er voor u om de juiste persoon voor u te vinden door persoonlijke bemiddeling. Onze consulent, dhr. Jan Mulder, heeft genoeg ervaring in het vinden van de juiste match en hij zal altijd voor u klaar staan. In een kennismakingsgesprek gaan we samen kijken of onze kennis en kunde voor u toereikend is om in te stappen. Wij werken met een kosten naar draagkracht. Voor iedereen moet het namelijk mogelijk zijn om een partner te vinden, dat is onze insteek. Wij zijn aangesloten bij de Branche Vereniging Singles Keurmerk, voeren Singles Keurmerk Garantiecertificaat en zijn aangesloten bij de Geschillen Commissie Relatiebemiddeling.

Kennismakingsgesprek in Friesland, Drenthe of Groningen (gratis)

Vanaf nu kunt u zich inschrijven voor een vrijblijvend gesprek met onze relatieconsulent in uw regio. U kunt eenvoudig een afspraak maken, waarna de relatieconsulent een afspraak met u maakt om te ontdekken waar uw behoeften liggen. Na dit gesprek kunt u zelf bepalen of u met ons in het diepe wilt springen om uw doel te bereiken.

Direct een vrijblijvend kennismakingsgesprek inplannen

Bekijk ook onze consulent in Noord-Holland

Jan Mulder

Functie: Consulent