Gratis proef ontmoeting

Stichting Date biedt u een gratis proef ontmoeting aan met onderstaande kandidaten.

Proefkennismaking met Lilian

Lilian is een fitte, actieve en blijmoedige 82-jarige weduwe. Ze loopt nog met gemak 5 km. Met haar vriendelijke, heldere  uitstraling weet je ook meteen: Lilian is lief en sociaal, helder van geest, met een brede belangstelling en grote betrokkenheid bij maatschappij en samenleving. Met een lengte van 1.73 m. is ze een grote vrouw, ze heeft mooi zilvergrijs haar en bruine ogen, een normaal postuur en een verzorgd uiterlijk. In haar ruime en smaakvol ingerichte appartement in het uiterste zuiden van het land woont ze naar wens en dicht in de buurt van winkels en voorzieningen. Lilian was onderwijzeres, dat heeft ze met veel plezier en toewijding gedaan. Ze heeft geen eigen kinderen, maar wél de kinderen van haar overleden man. Helaas wonen die niet in de buurt, zodat ze die minder vaak ziet dan ze zou willen. Lilian houd van muziek, leest de krant en gaat voor nieuw leesvoer naar de bieb. Ze houd van reizen en heeft al veel van de wereld gezien. Momenteel doet ze regelmatig een excursiereis met een gids. Ze zingt ook in een koor en heeft een aantal goede vriendinnen waar ze regelmatig mee samenkomt voor iets gezelligs. Vroeger was paardensport haar grote passie, ze is een echte dierenliefhebber en daarom heeft ze ook nog een lieve poes als huisdier. Gastvrij als ze is, heeft ze áltijd wel iets lekkers in huis. Lilian rijd nog auto, maar vooral in de regio. De man die ze graag wil leren kennen rookt niet, is betrouwbaar, beschaafd, heeft een zacht karakter, is actief, geen bankzitter, is redelijk gezond en wil graag nog iets ondernemen. Liefst uit de regio, maar bij een klik is reizen niet onoverkomelijk.

Wilt u een gratis proefkennismaking met Lilian? Geef u dan nu op: info@stichtingdate.nl o.v.v. Lilian.

Proefkennismaking met Eric

Dames, ik laat u graag kennis maken met Eric een spraakzame actieve weduwnaar van 77 uit de omgeving van Rotterdam, slank postuur van 1.82 met een vrolijk sociaal bewogen persoon.. Hij is zorgzaam  en spontaan.  Actief in het sociale leven als vrijwilliger o.a. bij de voedselbank in zijn woonomgeving. Gaat graag bowlen en is lid van een zangkoor. Werkte als jonge werknemer op een champignon bedrijf en is later met studie in de bouw terecht gekomen. Heeft een lbo opleiding. Geïnteresseerd in cultuur en vindt het fijn om zelf op zoek te gaan naar de achtergronden van cultureel erfgoed. Eric rookt niet en drinkt alleen bij gelegenheid.  Eric  rijdt geen auto maar komt met openbaar vervoer overal. Op tv kijkt hij graag naar een quiz zoals 1 tegen 100, maar ook natuurfilms en romantische films. Eric zoekt een vrouw met een lief karakter, die net als hij vrolijk en eerlijk in het leven staat.  Hij is zelf romantisch van aard.

Wilt u een gratis proefkennismaking met Eric? Geef u dan nu op: info@stichtingdate.nl o.v.v. Eric.