Gratis proef ontmoeting

Helaas kunt u hier onze database niet vinden. Voor toegang moet u ingeschreven zijn. Maar Stichting Date biedt u wél een gratis proef ontmoeting aan met onderstaande kandidaten.

Proefkennismaking met Lilian

Lilian is een fitte, actieve en blijmoedige 82-jarige weduwe. Ze loopt nog met gemak 5 km. Met haar vriendelijke, heldere  uitstraling weet je ook meteen: Lilian is lief en sociaal, helder van geest, met een brede belangstelling en grote betrokkenheid bij maatschappij en samenleving. Met een lengte van 1.73 m. is ze een grote vrouw, ze heeft mooi zilvergrijs haar en bruine ogen, een normaal postuur en een verzorgd uiterlijk. In haar ruime en smaakvol ingerichte appartement in het uiterste zuiden van het land woont ze naar wens en dicht in de buurt van winkels en voorzieningen. Lilian was onderwijzeres, dat heeft ze met veel plezier en toewijding gedaan. Ze heeft geen eigen kinderen, maar wél de kinderen van haar overleden man. Helaas wonen die niet in de buurt, zodat ze die minder vaak ziet dan ze zou willen. Lilian houd van muziek, leest de krant en gaat voor nieuw leesvoer naar de bieb. Ze houd van reizen en heeft al veel van de wereld gezien. Momenteel doet ze regelmatig een excursiereis met een gids. Ze zingt ook in een koor en heeft een aantal goede vriendinnen waar ze regelmatig mee samenkomt voor iets gezelligs. Vroeger was paardensport haar grote passie, ze is een echte dierenliefhebber en daarom heeft ze ook nog een lieve poes als huisdier. Gastvrij als ze is, heeft ze áltijd wel iets lekkers in huis. Lilian rijd nog auto, maar vooral in de regio. De man die ze graag wil leren kennen rookt niet, is betrouwbaar, beschaafd, heeft een zacht karakter, is actief, geen bankzitter, is redelijk gezond en wil graag nog iets ondernemen. Liefst uit de regio, maar bij een klik is reizen niet onoverkomelijk.

Wilt u een gratis proefkennismaking met Lilian? Geef u dan nu op: info@stichtingdate.nl o.v.v. Lilian.

Proefkennismaking met Eric

Dames, ik laat u graag kennis maken met Eric een spraakzame actieve weduwnaar van 77 uit de omgeving van Rotterdam, slank postuur van 1.82 met een vrolijk sociaal bewogen persoon.. Hij is zorgzaam  en spontaan.  Actief in het sociale leven als vrijwilliger o.a. bij de voedselbank in zijn woonomgeving. Gaat graag bowlen en is lid van een zangkoor. Werkte als jonge werknemer op een champignon bedrijf en is later met studie in de bouw terecht gekomen. Heeft een lbo opleiding. Geïnteresseerd in cultuur en vindt het fijn om zelf op zoek te gaan naar de achtergronden van cultureel erfgoed. Eric rookt niet en drinkt alleen bij gelegenheid.  Eric  rijdt geen auto maar komt met openbaar vervoer overal. Op tv kijkt hij graag naar een quiz zoals 1 tegen 100, maar ook natuurfilms en romantische films. Eric zoekt een vrouw met een lief karakter, die net als hij vrolijk en eerlijk in het leven staat.  Hij is zelf romantisch van aard.

Wilt u een gratis proefkennismaking met Eric? Geef u dan nu op: info@stichtingdate.nl o.v.v. Eric.

Proefkennismaking met Sacha

Dames, ik wil u graag voorstellen aan Sacha, een man van 50, 1.76 lang en een volslank  postuur, maar daar is al veel af en daar gaat nog meer af. Donker kort haar en blauwe ogen. Sacha werkt als 2e kapitein op een rivierencruiseboot. Heeft een lange relatie van 25 jaar gehad, maar heeft geen kinderen. Woont in een tussenwoning in Eindhoven, Noord Brabant. Voor zijn werk is hij twee weken op het schip en twee weken thuis. De dames mogen natuurlijk met hem mee als hij vaart. Hij heeft een HBO opleiding. Heeft als hobby zijn eigen auto, een van ‘n wat oudere leeftijd, weer helemaal opgeknapt,  dat vindt hij heerlijk om te doen. TV kijkt hij niet veel, maar als hij kijkt zijn het natuurfilms en historische documentaires Hij is protestant opgegroeid, maar niet praktiserend. Voor vakantie hoeft hij niet ver weg, hij is al veel onderweg. Hij kan echt genieten van een verblijf in eigen land, waar nog zoveel moois te vinden is. Wat hij graag doet is bij die uitstapjes, op een zomerse dag, picknicken. Samen lange wandelingen maken. Verder is hij een liefhebber van amusementsparken. Omdat hij de helft van het jaar in uniform loopt vindt hij het thuis heerlijk om casual gekleed te gaan. Hij is een gelegenheidsdrinker als hij werkt drinkt hij zeker niet en ook het roken kan hij goed laten. Ben jij tussen de 47-54 en is eerlijkheid en liefde voor jou onlosmakelijk verbonden met een relatie dan wil hij graag van je horen.

Wilt u een gratis proefkennismaking met Sacha? Geef u dan nu op: info@stichtingdate.nl o.v.v. Sacha.