Veilig daten in drie stappen

Stichting Date is ervan overtuigd dat iedereen zijn eigen geluk kan creëren. Samen helpen we dat geluk graag een handje. Onze werkwijze is persoonlijk, betrouwbaar en doeltreffend.

Stap 1: Wat zijn uw verwachtingen?
Wij beginnen altijd met naar ú te luisteren. Wat vindt ú belangrijk? Wat verwacht u van uw ideale partner? Wat zijn uw dromen? Dit zijn slechts een paar vragen die uw persoonlijke consulent uitvoerig met u zal bespreken. Daar nemen we de tijd voor, zodat Stichting Date u op de juiste wijze kan begeleiden. U kiest voor onze traditionele relatiebemiddeling met het partnerboek of voor ons digitale partnerboek.

Stap 2: Het partnerboek
Het partnerboek, dat u bij uw inschrijving mee naar huis neemt óf dat u met uw persoonlijke inlogcode via onze website kunt bekijken, is een uitgebreide informatiebron. Neem daar gerust de tijd voor. U kunt zelf kiezen welke potentiële partners u 'raken'.

Stap 3: Contact met de partner
De beschrijvingen zijn in eerste instantie anoniem en bij eventuele interesse krijgt u het telefoonnummer of e-mailadres via uw consulent, óf u kunt rechtstreeks berichten achterlaten en contacten leggen via het digitale boek, een veilige online date dus.

Discretie en privacy zijn voor Stichting Date erg belangrijk. Uw consulent begeleidt u graag in uw eventuele keuze. Maar uiteindelijk beslist u zelf.

Ja, ik ontvang graag informatie