Over ons

Stichting Date bestaat sinds 1969 en is daarmee het oudste relatiebemiddelingsbureau van Nederland. We zijn erkend door de Branchevereniging Singles Keurmerk en zijn aangesloten bij de geschillencommissie. Daarnaast zijn we in het bezit van het Singles Keurmerk voor relatiebemiddeling. Je kunt bij ons gebruik maken van het Singles keurmerk Garantiefonds. Stichting Date staat bekend om zijn ‘serieuze’ bemiddeling. Dit kunnen we garanderen door het persoonlijke aspect en de gedegen opgeleide consulenten. Onze consulenten hebben veel ervaring, zijn mensgericht en vormen met elkaar een ijzersterk team. Daarbij worden we bij Stichting Date enthousiast van ons werk en gaan we graag voor jou de uitdaging aan om een positieve verandering in je leven te brengen. We zoeken dan ook geheel volgens jouw wensen en gewenste eigenschappen naar een een ideale partner die hierop aansluit. Hier ligt de drijfkracht van onze organisatie.

Integriteit, discretie en vertrouwen

Niet alleen is het behalen van het uiteindelijke doel zo belangrijk voor ons, wij hechten veel waarde aan het contact tussen jou en de consulent. Zo staan privacy, integriteit, discretie en vertrouwen bij ons en dus ook bij onze consulenten voorop. Onze consulenten leggen dan ook niet alleen maar de focus op de eerste kennismaking. Het contact na de kennismaking is even belangrijk. Er zijn vaste contactmomenten, maar je kunt ook altijd contact opnemen met je eigen consulent voor advies, ruggespraak, feedback of begeleiding.

Oudste relatiebemiddelingsbureau van Nederland

Wij zijn al ruim 50 jaar actief in het vinden van geschikte partners voor onze kandidaten. Hierin hebben wij veel mooie succesverhalen aan mogen horen. Iets waar wij ontzettend blij van worden en trots op zijn. Onze dienstverlening staat bekend als persoonlijk en meegaand, waarbij wij altijd denken aan wat voor jou het beste is en hoe wij je het beste kunnen helpen.

Contactinformatie

Relatiebemiddelingsbureau Erp (Noord-Brabant)