Over Stichting Date

Wie is Stichting Date en waar staan we voor?

Stichting Date bestaat sinds 1969 en is daarmee het oudste relatiebemiddelingsbureau van Nederland. We zijn erkend door de Branche Vereniging Singles Keurmerk, zijn aangesloten bij de geschillencommissie en we zijn in het bezit van het Singles Keurmerk voor relatiebemiddeling. U kunt bij ons gebruik maken van het Singles keurmerk Garantiefonds. Stichting Date staat bekend om zijn 'serieuze' bemiddeling. Dit kunnen we garanderen door het persoonlijke aspect en de gedegen opgeleide consulenten.

Wanneer u zich inschrijft bij Stichting Date staat integriteit, discretie en vertrouwen voorop. Een kennismakingsgesprek met de consulent uit uw buurt is uiteraard geheel vrijblijvend en uw bijdrage voor de dienstverlening is naar draagkracht. Dit wordt met onze consulente in een vertrouwelijke omgeving besproken tijdens het informatieve gesprek.

Onze werkwijze

Stichting Date is ervan overtuigd dat iedereen zijn eigen geluk kan creëren. Samen helpen we dat geluk graag een handje. Onze werkwijze is persoonlijk, betrouwbaar en doeltreffend. Zo ondersteunen wij meerdere kandidaten op het gebied van 50 plus dating.

Stap 1: Wat zijn uw verwachtingen?: Wij beginnen altijd met naar ú te luisteren. Wat vindt ú belangrijk? Wat verwacht u van uw ideale partner? Wat zijn uw dromen? Dit zijn slechts een paar vragen die uw persoonlijke consulent uitvoerig met u zal bespreken. Daar nemen we de tijd voor, zodat Stichting Date u op de juiste wijze kan begeleiden.

Stap 2: Het partnerboek: Het partnerboek, dat u met uw persoonlijke inlogcode via onze website kunt bekijken, óf op papier als u niet kunt internetten is een uitgebreide informatiebron. Neem daar gerust de tijd voor. U kunt zelf kiezen welke potentiële partners u 'raken'.

Stap 3: Contact met de partner: De beschrijvingen zijn anoniem en bij eventuele interesse krijgt u het telefoonnummer of e-mailadres via uw consulent, óf u kunt rechtstreeks berichten achterlaten en contacten leggen via het digitale boek, een veilige online date dus.

Discretie en privacy zijn voor Stichting Date erg belangrijk. Uw consulent begeleidt u graag in uw eventuele keuze. Maar uiteindelijk beslist u zelf. Wij werken door heel Nederland en ons Bureau is gelegen in Erp (Noord-Brabant).

Vrijblijvend gesprek met één van onze consulenten? Bekijk het hier