Consulent den Haag/Rotterdam

Annemiek is dé relatieconsulent van Zuid-Holland en specifiek in de regio den Haag/Rotterdam.

Annemiek van Haaften
Relatieconsulente den Haag/Rotterdam

Relatiebureau in den Haag/Rotterdam

Mijn naam is Annemiek van Haaften, relatieconsulente van Stichting Date in de regio den Haag/Rotterdam. Een luisterend oor, mensenkennis, respect, wederzijds vertrouwen, empathisch en gedreven, dit zijn de kernwoorden binnen mijn zoektocht voor jou naar de juiste partner. De ware liefde vinden, de prins op het witte paard, je soulmate of gewoon een maatje voor het leven, Stichting Date helpt jou om dit te realiseren.

Persoonlijke relatiebemiddeling in den Haag/Rotterdam

Hét doel van Stichting Date is het vinden van de juiste match voor iedereen. Bij Stichting Date zijn we van mening dat een relatie voor iedereen mogelijk is. De eerste stap is jezelf aanmelden voor een intakegesprek. In dat gesprek leren we elkaar wat beter kennen en bepalen we of we bij elkaar passen. Dit gesprek vindt plaats op de locatie die jij het liefste hebt. Dat kan bij ons op kantoor zijn, maar ook bij jou thuis, een andere locatie in den Haag of in een andere plaats. Na ons eerste, vrijblijvende gesprek kun je geheel zelf bepalen of je interesse hebt en of je er vertrouwen in hebt dat wij je gaan begeleiden bij het zoeken naar een partner.

Zoek je een relatie maar wil je graag veilig daten, zeker zijn van serieuze kandidaten die net als jij óók op een veilige manier een serieuze partner zoeken, dan ben je welkom.

"Ik word jouw vaste contactpersoon in de regio den Haag/Rotterdam en help jou je doel te bereiken en jouw droom te verwezenlijken. Ik zorg ervoor dat je in contact komt met passende kandidaten waarmee je een afspraak kun maken en op date kunt gaan."

Gratis kennismakingsgesprek relatiebemiddeling den Haag/Rotterdam

Je kunt je aanmelden voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek, dan zoeken we samen daarvoor een moment dat het ons beide goed uitkomt. Naar aanleiding van dit gesprek van 1 tot 1,5 uur brengen we je wensen in kaart en gaan op zoek naar iemand die écht in je leven past. Het mooiste moment is altijd wanneer er een passende partner gevonden wordt, de wederzijdse klik die uiteindelijk uitmondt in een relatie. Dit is waar Stichting Date naar streeft.

EN ZE LEVEN NOG LANG EN GELUKKIG