affectionate-mature-couple-embracing-at-the-beach-picture-id986192240

Persoonlijke relatiebemiddeling werkt!

Wij hebben al veel mensen mogen helpen en blij mogen maken in hun zoektocht naar een partner

Wij hebben al veel successen geboekt en helpen u ook graag verder

Ja, ik wil een persoonlijk gesprekJa, ik wil een persoonlijk gesprek

Persoonlijke relatiebemiddeling werkt!

RELATIEBEMIDDELING

Een betrouwbaar relatiebemiddelingsbureau

Stichting Date is een relatiebemiddelingsbureau dat als missie heeft om iedereen die op zoek is naar een serieuze relatie, hem of haar hieraan te helpen. Dit willen we graag op een zo’n plezierig mogelijke manier laten verlopen. Daarom zijn onze consulenten gefocust op de personen die op zoek zijn. Bij het intakegesprek zal daar naar worden gevraagd en zal aandachtig geluisterd worden. Het is immers van groot belang dat we jou als persoon en jouw wensen aangaande een droompartner goed in kaart kunnen brengen. Alleen op deze manier kunnen we iemand vinden die waarschijnlijk goed bij jou kan passen. Mocht het niet helemaal lekker gaan met de dates, of mochten er andere opmerkingen of vragen zijn tijdens het traject, dan kun je altijd terecht bij onze consulenten. Zij staan je graag te woord en helpen je ook maar al te graag verder. Elke input is dan ook van groot belang bij ons relatiebemiddelingsbureau.

Serieuze deelnemers

Het bestand van Stichting Date bestaat alleen uit kandidaten die op zoek zijn naar een serieuze relatie met een passende partner. Vanwege het intakegesprek is dit voor mensen soms een hoge drempel. Daarom hebben onze kandidaten allemaal serieuze bedoelingen en gaan niet serieuze kandidaten onze deur voorbij. Dit is dan ook een belangrijke factor waarmee ons relatiebemiddelingsbureau zich onderscheidt van datingsites en dating apps. Het gaat bij ons niet om een leuk plaatje of opgeblazen profielschets vol onwaarheden, maar om het vinden van een maatje, een partner, een nieuwe liefde. Een leuke man of vrouw die op zoek is naar een relatie voor de rest van zijn of haar leven.

CONTACTINFORMATIE

Relatiebemiddelingsbureau Erp (Noord-Brabant)