Relatiebemiddeling senioren

Bij Stichting Date vind je op een betrouwbare manier jouw partner. Wanneer je “ouder” bent en er alleen voor komt te staan, dan is het vinden van een nieuwe partner niet altijd even gemakkelijk. Veel senioren zoeken begeleiding bij het vinden van een nieuwe partner. Het is namelijk nooit te laat voor een nieuwe relatie. Stichting Date ondersteunt senioren zo veel mogelijk in het vinden van een geschikte partner.

Waarom en wanneer relatiebemiddeling?

Relatiebemiddeling is uitermate geschikt voor senioren die serieus op zoek zijn naar een nieuwe relatie. Wanneer u er alleen voor komt te staan en op zoek wilt gaan naar een nieuwe partner zorgt Stichting Date ervoor dat er weer nieuwe mensen op jouw pad komen. De situatie van een 60-plusser is anders dan die van iemand in zijn jongere jaren. Op een latere leeftijd is het niet altijd even eenvoudig om nieuwe contacten op te doen. De behoefte aan een mooie relatie is echter meestal onveranderd. Wij hebben ervaren uit persoonlijke verhalen van onze kandidaten dat senioren samen met een nieuwe vriend of vriendin een mooi nieuw leven willen opbouwen en ook echt willen werken aan een nieuwe vriendschap en liefde. Bij ons vindt je echte mensen, die door ons gezien en gesproken zijn en die serieus op zoek zijn naar een liefdevolle en betrouwbare relatie.

Op zoek naar een serieuze relatie?

Een inschrijving bij Stichting Date begint altijd met een persoonlijk gesprek. Wij moeten je eerst leren kennen. Bij onze relatiebemiddeling houden we altijd rekening met jouw situatie. Onze werkwijze is persoonlijk, betrouwbaar, doeltreffend en succesvol. Aan de hand van jouw wensen gaan we samen met jou op zoek naar een geschikte partner! Als 40, 50 of 60 plusser krijg je van onze consulenten de zorg en aandacht die je nodig hebt, om kandidaten te ontmoeten, die net als jij óók een fijne levenspartner zoeken. Als de perfecte match op je pad komt, dan heeft Stichting Date daar de hand in gehad. Ook organiseren wij verschillende activiteiten, zoals speeddaten, workshops en wandelingen. Wanneer je je inschrijft bij Stichting Date staat integriteit, discretie en vertrouwen voorop. Schrijf je hier direct in.