Maak kennis

Het is nu mogelijk om u kosteloos op te geven voor een vrijblijvend gesprek met een van onze consulenten. In dit gesprek bespreken wij graag uw verwachtingen en wensen ten opzichte van ons en uw ideale relatie. Onze consulenten zijn professionals die u op basis van uw verwachtingen kunnen helpen met het vinden van de geschikte match. Uw persoonlijke consulent zal u gedurende het gehele proces van relatiebemiddeling begeleiden.

Afhankelijk van uw keuze vinden er vervolggesprekken plaats. Nadat er een vertrouwensband met de consulent is gegroeid kunnen er verdere stappen worden genomen. Door middel van het partnerboek presenteren wij uw potentiële partners. Dit partnerboek kan digitaal worden geraadpleegd en is op papier beschikbaar voor mensen die niet beschikken over internet. Vanuit daar kunt u vervolgens gaan daten en mensen ontmoeten. Vraag dus nu een vrijblijvend gesprek aan en vindt de liefde van uw leven!

Vrijblijvend kennismakingsgesprek